III. Solymári Chili Fesztivál 2014.09.06
2014. szeptember 14. írta: GaBko

III. Solymári Chili Fesztivál 2014.09.06

Tavaly is ott voltam, be is számoltam róla, idén sem hagytam ki a Solymári Chili Fesztivált. Idén már nem csak látogatóként, hanem kiállítóként vettem részt az eseményen, így sokat nem volt időm rohangászni és minden programon részt venni, sajnos a chili akadémiára sem jutottam el, de így is nagyon jól éreztem magam. Néha csak-csak körberohantam a forgatagban, hogy megnézzem hol, mi történik. A színpadon történő eseményeket jól tudtam követni, mert az mögöttünk volt. A színpadon egymást váltották a jobbnál jobb műsorszámok, koncertek. Idén is volt férfi dalkörtől kezdve, blues-rock-pop koncertig minden féle program.

IMG_1876.JPGIMG_1736.JPGÉtel fronton sem kellett csalódni. Két félét kóstoltam, mindkettő isteni volt. Elsőként megkóstoltuk a Pulled Pork-ot, mely lassú tűzön, hordóban omlósra sült malac hús volt, zsömlébe töltve coleslaw salátával, jalapenoval és csípős házi BBQ szósszal. Nyami:

IMG_1750.JPGIMG_1856.JPGEzen kívül Tamagocsit (tarhonyás-gombás-csilis csülkös) ettünk, ami eszméletlen finom volt. (kérem szépen a receptjét!)

A legtöbb időt természetesen az asztalom mögött töltöttem, folyamatos pörgés mellett. Folyamatosan jöttek a kóstolók és vásárlók, érdeklődők. Sok olyan emberrel találkoztam, akiket már blogról, facebookról ismertem. Jó volt néhány szót élőben is váltani.

IMG_1640.JPGIMG_1844.JPGA kóstolók arca mindent elárul, volt meglepetés:

IMG_1690.JPGTermészetesen én csak egy voltam a sok bemutató termelő közül. Aki szereti a csípőset, itt biztosan megtalálta az ízlésének megfelelő termékeket.

IMG_1568.JPGIMG_1589.JPGIMG_1533.JPGIMG_1528.JPGIMG_1852.JPGA fotópályázatra is remek képek érkeztek, remélem kirakják majd őket online is valahova:

IMG_1813.JPGVolt chili lovaggá ütés is:

IMG_1893.JPGMikor végül még a kóstoltató üvegeim is elfogytak, jött a pakolás, majd a bulizás, koncertnézés, sörözés.

Danka Krisztián "Férfiakat keresek!" Carolina Reaper kóstoltató műsorszámától még most is szakadok, ha visszagondolok rá:

IMG_1897.JPGSzóval remek volt a hangulat, jó kaják, zenekarok, Chili, sör, csajok, satöbbi! Jövőre ugyanekkor, ugyanitt találkozunk!

IMG_1485.JPGIMG_1500.JPGIMG_1557.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://gabkochilli.blog.hu/api/trackback/id/tr246697967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása