S3 123. nap Ha végre itt a nyár, és meleg az idő
2014. május 22. írta: GaBko

S3 123. nap Ha végre itt a nyár, és meleg az idő

Végre itt a jó idő, a növények élvezik. Szépen növekszenek és mind őrült virágzásba kezdett. Néhány már kis terméseket is nevel, pedig még át sem ültettem őket a végleges helyükre. Na majd a hétvégén erre is sor kerül!

Virágok, termések:

IMG_0189.JPG

IMG_0191.JPG

IMG_0169.JPG

IMG_0172.JPG

IMG_0180.JPG

 

IMG_0188.JPG

IMG_0184.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://gabkochilli.blog.hu/api/trackback/id/tr796197290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TRider 2014.05.28. 09:47:30

Szia!

Olvastam, hogy a korábbi években Te is küzdöttél a levéltetvek ellen. Most sajnos nálam is megjelentek :( Neked mi vált be végül, mivel és hogyan irtottad ki őket?

Köszi a segítséget!

TRider 2014.05.28. 09:54:36

Szia!

Olvastam, hogy korábbi években Te is küzdöttél a levéltetvek ellen. Most sajnos nálam is megjelentek :( Neked végül mi vált be, mivel és hogyan irtottad ki őket?

Köszi a segítséget!

GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2014.05.28. 10:22:01

@TRider: Szia! Nálam az Actara vált be, de ha jól tudom idén már 2. kategóriás és nehezebb a beszerzése. Idén Mospilant használtam, az is hasonló felszívódó szer. Mikor egy két növényen felfedeztem néhány tetüt, befújtam, belocsoltam az összeset, azóta nincs gond! Ez is bevált!

Infenu 2014.06.11. 18:00:24

Sziasztok!

Ez az első évem és próbálkozásom
Chilli-kel kapcsolatban. Próbáltam utána olvasni, hogy mi lehet a probléma a palántáimmal. Tegnap reggelre a Jalapeno növényem levelei hervadozni kezdtek. Gondoltam a hirtelen meleg. Meglocsoltam mire észrevettem,ma reggelre még áll a víz a földön. Elfelejtettem a balkonládám alját kilukasztani így valószínűleg ez is lehet baj. Tudtok-e tanácsot adni mit tehetek annak érdekében, hogy visszatérjen belé az élet!

Köszi

Infenu

GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2014.06.11. 22:07:05

@Infenu: Fúrd ki a ládák alját! Ha fejletlen a gyökérzete a növénynek, akkor a vizet is nehezebben veszi fel és könyebben kiszárad. Minden esetre rakd árnyékosabb helyre míg nem bírja a klímát és ne öntözd túl.

Infenu 2014.06.12. 06:36:55

@GaBko: Szia!

Köszönöm a választ! Megpróbálom.
Ez akkor is érvényes, ha már viszonylag fejlett növényről van szó? A magassága már kb. 60 cm. és a szára is elég erősnek tűnik. A víz mennyisége iylen melegben mennyi lehet?

Köszi

Zsolt

GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2014.06.12. 15:29:22

@Infenu: Álltalában reggel öntözök, este csak akkor, ha száraznak érzem a földet. Ha jól érzni magát a növény akkor a földje is gyorsabban szárad, mert több vizet hasznosít.

Infenu 2014.06.12. 19:04:58

@GaBko: Szia! Áttérek a reggeli öntözésre, mert így a nap végén látszik a növények vízfogyasztása. Reggelre mindig nedves maradt a föld.
süti beállítások módosítása