64. nap
2012. április 19. írta: GaBko

64. nap

Egy kis helyzetjelentés arról mit fejlődtünk az elmúlt 8 napban:

Ilyenkor látom, hogy van értelme a naplózásnak, amíg nem néztem vissza az előző képeket észre sem vettem mennyit nőttek. Virágok már minden növényen burjánzanak, alig győzöm szüretelni őket. Majd csak akkor hagyom őket, ha már végleges helyen lesznek és kiszoktak.

Az újoncok közül az egyik jalapeno-t kivégeztem, mert a magot nem dobta le a fejéről én meg segíteni próbáltam neki és végül lefejezés lett a vége. Így is maradt még 2 tő. A Yellow habanerók is szép lassan növögetnek. Őket inkább ablakba pakoltam már, mert a lámpa alatt nem kapnak elég fényt a takarás és a számukra már magasan lévő lámpák miatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://gabkochilli.blog.hu/api/trackback/id/tr574461752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása