Könyvajánló: Kay Maguire - A CHILI
2015. szeptember 18. írta: GaBko

Könyvajánló: Kay Maguire - A CHILI

Hogyan termesszünk és tartósítsunk chiliket és más paprikákat

Örömmel tapasztaltam, hogy valószínűleg a hazai chililáznak köszönhetően, végre magyarul is megjelent egy nagyon szép könyv a Chili témában:

Kay Maguire - A CHILI

(Hogyan termesszünk és tartósítsunk chiliket és más paprikákat)

kay-maguire-a-chili-hogyan-termesszunk-es-tartositsunk-chiliket-es-mas-paprikakat.jpg

A könyv nem mond bolondságokat és sok hasznos információ van benne, azonban fontos témákat sajnos elintéz egy-egy mondatban. Sok szerintem fontos dolog kimaradt, vagy bővebben kellett volna kifejteni. Ha a gyönyörű képeket, illusztrációkat, chili adatbázist kivesszük a lényegi rész néhány oldalon elfért volna. Receptekből is csak néhány fért sajnos a könyvbe. Így maradt egy kis hiányérzetem.

Azonban, ahhoz, hogy otthon elkezdjen valaki az ablakban chilikertészkedni, éppen elég! Az alapokat gyönyörűen illusztrálva megkapja és bepillantást nyer a chilik sokszínűségébe, történetébe! Ha elkap a chililáz, úgyis elkezdesz majd további információk után kutatni (akár itt a blogomon, vagy a chilkertészen), ahogy azt én is tettem annak idején. Akkoriban még csak angol nyelvű oldalakat bújva tudtam információkat csipegetni, így ez sokaknak nagy segítség lehet! Szóval összegezve, ha te is szereted a chilit és nem csak enni, hanem kicsit bővebben is szeretnéd megismerni, akár termesztenéd is, akkor ott a helye a polcodon!

Számomra külön megtiszteltetés, hogy további információk fejezetben 3 vonatkozásban is meg vagyok említve:
Egyrészt mint ajánlott weboldal: www.chilikertesz.hu oldalam. Ajánlott rendezvényként az általunk rendezett: Nagymarosi Csípős Fesztivál és ajánlott termelőként maga a GaBko Chili is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gabkochilli.blog.hu/api/trackback/id/tr957797506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása