154. nap
2012. július 17. írta: GaBko

154. nap

Ma megint leszüreteltem a beérett terméseket és a Chocko nagáról is leszedtem a bebarnult egyedeket. A szüret után szemlélve a készletet úgy döntöttem főzőcskézek belőle valamit.

Oliva olajon megdinszteltem egy kis fej hagymát, rádobtam kb 15db "nemtrinidad"-ot, 5db habanerót, 4db Dorset naga jolokiát, 3db Chockolate naga jolokiát.

2012-07-17 19.02.58.jpg

Ezt követően két evőkanál paradicsompürével jól összerotyogtattam. Reszeltem bele 4 gerezd fokhagymát. Adtam hozzá 1tk Garammasalát, 1kk kurkumát, csipet őrölt gyömbért,1ek cukrot, 2ek citromlevet, sót. Újabb rotyogtatás után összeturmixoltam botmixerrel.

A született kellemes indiai beütéses, brutáldurvaerős krémet üvegekbe töltöttem. (A kicsik mennek kóstolóba:)

2012-07-17 20.01.29.jpg

Ráadásként a mai Chockolate Naga jolokia szüret:

2012-07-17 18.53.03.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gabkochilli.blog.hu/api/trackback/id/tr364663044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása