S15' 57. nap Az átültelés
2015. március 22. írta: GaBko

S15' 57. nap Az átültelés

Az első hétvégém volt, hogy nem piacoztam. A kedves piacos társak üresen hagyták a helyem ami megható volt és kicsit szomorú is voltam, mert nagyon megszerettem a piacozást és a többi árust is. De így, hogy most végre maradt egy kis szabadidőm, megejtetettem az átültetést, amiért néhány növény már nagyon kiáltott:

img_2349.JPG

pala.jpg

Nem volt kis meló, de végül minden növény a helyére került:

img_2357.JPG

img_2355.JPG

Szóval itthon minden a legnagyobb rendben. A telken sajnos nem úgy haladnak a dogok ahogy terveztem. Úgy volt, hogy a héten a gépi munkák el lesznek végezve, de sajnos ez megint csúszik legalább egy hetet. Azért bízom benne, hogy mire eljön a kiültetés ideje addigra minden összeáll!

A termékeimből nagyjából teljesen kifogytam, de azon vagyok, hogy idén már teljes évet le tudjam fedni és ne legyen leállás. Fejlesztem az új termékeim. Az utolsó hetekre egy terméket piacra is dobtam a sok közül, hogy leteszteljem mennyire tetszik nektek az irányzat. Jelentem, nagyon tetszett mindenkinek! :) Szóval a főtermékeimhez képest kissé visszafogottabb erejű, de még így is veszedelmes mézes whiskey-s BBQ mellé elkészült a legújabb családtag is, a Tex-Mex:

tex.jpg

Akinek még nem volt hozzá szerencséje, annak sajnos erre is várnia kell az első szüretek beindulásáig, mert addig ebből sem fogok készíteni. Na akkor majd a több új termékkel együtt ez is lesz újra!

A bejegyzés trackback címe:

https://gabkochilli.blog.hu/api/trackback/id/tr737292919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása